Saturday, August 7, 2010

sumpa best :)

semalam shopping !
memeng best gilaa .
maybe sebab dapat ape yang nak an ,HAHA

pagipagi lagi ayah da bising suruh siap ,
after breakfast ume ,
kelam kabut masuk kete excited pulak .
ayah cakap , dia anta je .
then aku , ida and ibu kene shopping sendiri lahh !
lagi lah beshh !
HAHA

sampai je dalam JJ tuh ,terus masuk carlo rino .
mate aku da macam bintang wehh ,tgk heel toe !
HAHA

tapi setelah pusing2 ,akhirnya jumpalah kasut IDAMAN
HAHA
mmg aak pelik sebab taste aku kali ni nak pakai HEEL pulak :)

DAH BESAR KANN :)
after that , g la cari baju .
tapi ,
satu pon ta menarik .
bayangkan , dari pukul 10-4 aku beli satu je seluar !
HAHA

nak buat camne da ,ta cantik !
HAHA

tapi aku happy sangat ,sampai ta sempat tunggu raya dah pakai heel tuh !

HAHA

No comments:

Post a Comment