Monday, March 15, 2010

screamo night , HAHA

WAAHHHHHH !
secara mengejut , otak aku melayang teringat kan peristiwa yang melanda TTJ ,

HISTERIA :)

HAHA ,taa sangka betul sekolah kluster ni kene jugak bende bende nihh ,

yang palingg syiioookk , aku antara orang yang membantu mereka yang terkena gangguan tuh ,

GAHHHHHH , macam iman kuat jerr wehh !HAHA

jap , aku story dari mule kejadian sampai pengakhiran nye :

one night ,tengah ahli ahli dorm BALQIS sibuk buat practice tuk LADIS NYTE ,
tibe tibe jiha *KA* bagi arahan ,
'aspuri baca yassin sekarang '

oleh itu ,semua dorm kene lah bace yassin even dah pukul 12 MALAM wehhh !

tapi ,ade gak budak budak form 4 yang begar ,pegi wish birthday , da lahh terjerit jeritt !
duhhh , jemmm tol aku !

aku ponn ape lagi ,dengan kuasa sebagai senior aku cakap ;
'form 4 sebelum aku check dorm satu satu baik orang baca sekarang '
*HAHA ,garang tak ?'

thenn ,dorm aku still terus berlatih sbb kitorang da bace yassin maghrib td ,

tibe tibe , mok cakap 'yam ,jumm kite check blok f4 takut ade yg ta bace '
aku on jelaa ,masuk lah dorm by dorm ,

sampai kat dorm WARDEN ,
aku masuk jerr ,tangan aku belah kiri taleyy gerak .
macam serammm semacam jer ,
tapi aq cool , and terus keluar .
masuk je dalam dorm ,dorang cakap muke aku pucat .
GRRRRRR !
mok pon ckp dy rase something time masuk tadi ,
ape lagi !
g ambik wuduk lahh ,baru laa tangan aku ringan .

lepas abis bace yassin aspuri terus sunyi and aku punn terbongkang laa terus ,

tepat pukul 1 pagi laa kot ,
aku terjage!
time tuh wani and mok takk tidur lagi and yaa & biha nga solat .
aku relax jelaaa ,

biha datang kat kitorang and cakap ;
'wehh, nape yaa tuh .lain macam je,dy ckp dgr org jerit !'

pas beberapa minit , yaa terus lari peluk mok
sambil nangis2 ,
masyallah !

goyyy bhaiii ,tapi sebab kawan aku gagah kan lahh bangun dari katil .
aku suruh budak dorm semua bangun and baca yassin .
rupe rupenye ,before ni da ad budak f4 yang kene tapi dorang tak bagitau .

AIISHHH !

aku & biha pon kuar dorm nak panggil jiha ,kua kua jer dengar orang jerit 'sakit sakit!'
UHHHHH !
meremang bhaiii !
ape lagi ,ambil telekung aku terus sarung nak g panggil aspura ,
*dahlaa aku pakai short malam tuhh , HAHA

then ,time tunggu aspura datang ,yaa da jerit2,bayang kan dy boleh spak katil double dacker yang ada alyn and zurin kat atas tuh ,MAK AIIIIII !

kuat wehhh ,
lepas sorang sorang yang jerit ,form 4 lakk asyik nangis jerr .
sebab kesabaran aku kurang , aku da tertampar budak tuhh ,HAHA
*sorry nani :)
malam tuh gak lahh ,
aku ,biha,mok,pova,pecker,nad syasya bertungkus lumus menjaga budak aspuri .
especially, form 4 *sayangg junior laa KONONN*

tapi bukan lah nak cakap kitorang je buat kerja ,tapi kebanyakan bende yang jadi malam tuh .kitorang yang jage .alhamdulillah, berkat pertolongan ustaz2 and warden yang datang .
redaa gak akhirnya dalam pukol 5 ,
esokknye kitorang g sekolah kol 10.30 , YAHOOOO !

MALAM SETERUSNYA , KHAMIS MALAM JUMAAT .

ingat kan dahh habis ,rupe rupenye bende ni berlanjutan .patutlah makcik guard and zabedd cakap bende ni akan datang lagi , HUHHHH !

time ni tengah solat maghrib ,after solat kene bace yassin .tapi aku cari pova dia takde .
aku masuk hostel tukk panggil dy ,tapii
time masuk tuh ,WALAWEHHHHHH !
sejuk shiyallll ,

uhhh ,relax jelaaa .
mase bace yassin aku duduk depan jia .aku tengok dy ni pelik semacam jerr .diam and masam je muke .
aku tanye dia kenape ,dy say nothing .ok lahhh ,
then mase bace yassin dy cam tak ak bace je ,
aku sruh dy pegang yassin tuh .
dah habis bace dy letak yassin kat tepi ,
aku g kat dy ,tanye nape .
and bagi air yassin ,tapi dia tanak minum
aku sapu kat muke ,dy buat muke , HAHA
letak kat bibir ,dia macam nak marah ,

GRRRRRRRRRR !
something will happened ,
tengah jage jia ,tibe tibe shiro pulak kelihatan pelik .
pastu budak f4 menjerit !
ARRRRRHHHHHHH !

dahh jadi ,ape agi aspura punn masuk and dorang bagi air yassin .

makin lame makin bertambah .
cube korang bayang kan
*time aku,mok,syasya and pova angkat budak f4 ade lg 5 orang yang kene !
uhhh ,sumpaaa cuak wehhh !
haru biru jadinye
makin lame makin brtambah budak yang kene ,

yang paling fuck ,bile cikgu cikgu laki just duduk and tengok !
bodohh laaa ,tolong ahh angkat ,dah darurat taa kisah muhrim ke takk lahhh !

aissshhhh ,
dorang yang kene first round tuh di hantar ke hospital ,

andddd ,ade lg wehhh !
selamat la de ustaz tuh datang .

dalam kol 12 gak lahh ,bende tuh settel ,dekat aspuri warden dah ramai .
and kali ni aspuri akan dipagar ,
bdk aspura datang and azan kt every dorm
dorm aku dapat ustaz fadzil wehhh ,

HAHA,jangan jeles :)

malam tuhh ,dapat la jugak aku tidur lena and g skolah kol 8 .

advantage bende ni terjadi adalah ;

*membuktikan senior aspuri baik baik belaka , HAHA
*merapatkan hubungan aspura and aspuri, HAHA
*dapat menambahkan kekuatan iman wehh ,WAHHHHHH !
*andd the last ,this are soo memorable bebb !

bye bye ,
(:

6 comments:

  1. Mak ai gilalah, Nak jugak experience benda ni! Hahahahaha, berapa orang tu? Macam ramai je? And jia mana yang kena ni? Dorm10 tu ke?

    ReplyDelete
  2. wuuarghh...tringat lak malam 2..giler lar...seram...tabik akak2 senior sume..sggup tolong dak form 4..eventhou sya xkene...alhamdulillah..hehe

    ReplyDelete
  3. kaa trot ; mmg ramai gyle kak !yap yap jia dorm 10 ,

    kaa iza ; tengss ,tengah aty2 la ni .HAHA

    syaa ; tu lahh ,akk nmpk je brni tapi seramm gak !HAHA ,isylah tade pape dah :)

    ReplyDelete