Friday, March 19, 2010

friday's evening ,

jumaat/19 march 2010

first meet up ,
after beberapa kali plan nak lepak ,
lastly ,jadi jugak .
lepak dengan ainur,intan andand della .

mule mule intan pick aku kat uma ngan myvi putih dia tuh ,
MAKKK-AAIIIIII !
sumpa kempis perut aku mase dia drive ,macam nak drift jee minah ni!

aku da laa duduk belakang ,tertonggeng tnggeng aku
HAHA
yang ainur lak ,dia nga dok makan coklat .
relaxx jerr ,aku kat belakang tu macam nak terhumban dah
GRRRRRRR !

tap serius segan wehh !memang la aku ni tak pemalu ,
tp maybe first time lepak kann ,tuh yangg sopan jer aku .
tape tape t next time lepak lagi tau ?
(:

actually ,mulemule plan nak lepak mybox and g oldtown kat giant ,
tapi intan g bawak kat OLDTOWNQADIR !
HAHA

kat situ ,tergelak jelahh !
*doranglawakgylewehh*
HAHA

next pergi jentayu ,snap snap pic
aku malumalu lah pulak ,
aishhhh !
*kawanbaru*

(:

tibetibe hujan lak ,so terus la gerak ,
anta della and lastly anta aku balik ,

tapi memang best laa ,
seronokseronok ,
*wehh,nak lepak same lagi tau ?
(:

No comments:

Post a Comment